معاون رییس جمهور:تحریم ها بربودجه سال 91 ایران تاثیری نخواهد داشت
نوشته شده توسط : swot

حجت الاسلام 'محمدرضا میرتاج الدینی' شامگاه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: بودجه سال آینده به صورتی تنظیم شده كه در هر شرایطی جوابگوی نیازهای كشور است.

وی با بیان اینكه تحریم ها برای اولین بار نیست كه به ایران تحمیل می شود، اظهارداشت: هرچقدر هم كه تحریم ها شدید باشد، ایران آمادگی كامل برای مقابله با آنها را دارد.

وی با اشاره به اینكه تحریم ها، ایران را به سمت اتكا به توان بومی و داخلی سوق می دهد، تصریح كرد: این تحریم ها باعث بروز خلاقیت جوانان و كارشناسان ما درعرصه های مختلف و شكوفاتر شدن آنان می شود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با تاكید براینكه بودجه سال 91 با نگاه جاری و اقتصادی در شرایط مختلف تدوین شده است، گفت: بودجه سال آینده با هزینه 38 هزار میلیارد تومانی دارای اولویت های بسیار خوبی در بخش بهداشت و درمان، سلامت و فرهنگی است.

حجت الاسلام میر تاج الدینی با اشاره به اینكه بودجه عمرانی سال 91 حدود هشت هزار میلیارد تومان است، یادآور شد: این بودجه دارای امتیازاتی به صورت عمرانی، ملی و استانی برای هر استان است كه عملا در اختیار مسولان استانها قرار می گیرد.

وی افزود: با این امتیاز به استانها، شاهد سرعت عمل زیاد در پیشرفت پروژه های نیمه كاره و جدید هر استان خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میرتاج الدینی معاون پارلمانی رییس جمهور روز شنبه به منظور سخنرانی در جمع راهپیمایی كنندگان 22بهمن خمینی شهر و نیز شركت در مراسم افتتاح دو طرح عمرانی و شهری این شهرستان به این منطقه سفر كرده بود.

7145/1011





:: برچسب‌ها: جدید , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: